Sveiki atvykę į Pagalbos Centrą


Siekdami efektyviau valdyti pagalbos užklausas ir geriau Jums padėti, mes naudojame pagalbos bilietų sistemą. Kiekvienai pagalbos užklausai priskiriamas unikalus bilieto numeris, kurį galite naudoti norėdami stebėti eigą ir atsakymus internetu. Jūsų patogumui, mes teikiame išsamius visų jūsų pagalbos užklausų archyvus ir istoriją. Norint pateikti bilietą, reikalingas galiojantis el. pašto adresas.

Kaip pateikti bilietą:

  1. Apsilankykite mūsų svetainėje adresu https://itpalaikymas.lt/.
  2. Spustelėkite mygtuką "Nauja užklausa".
  3. Įveskite savo prisijungimo duomenis ir prisijunkite prie sistemos.
  4. Užpildykite užklausos formą aprašydami savo problemą.
  5. Spustelėkite mygtuką "Pateikti".

Nuotoliniam palaikymui būtina turėti TeamViewer programą, jei jos neturite, atsisiųskite TeamViewer klientą. Susisiekus IT inžinieriui su Jumis turėkite pasiruošę prisijungimo ID ir slaptažodį nuotolinei sesijai.

Gavę Jūsų bilietą, susisieksime su Jumis el. paštu per 1 valandą darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 17.00 val.